Sunday, August 13, 2006

The Battle Lost

Beberapa hari lepas kami dah dapat surat dari Court mengatakan kami kalah dalam kes baru-baru ini. Very the unsangkarable one. Of course I'm biased, but I really tried to find the reasonable logic, tapi tadok. Maleh nak cerita lebih-lebih, what a disappointing news.

Terima kasih kepada semua yang bagi moral support.. alhamdulillah we have family and friends even far away :)

I guess the war continues. We will appeal. And I'll resume my post as a PA soon. Kekadang we ask ourselves, why bother..? Why spending the energy time and money for that? Well.. the reason is to stand up for ourselves.

Dugaan...!

Actually tadi dah tulis pasal one of the things closest to my heart but I have to bite my tongue.. i.e save it as draft only.. atas sebab-sebab jaga bontot sendiri buat masa ini. Humpeh! Anyway, there was a National Emergency March on Washington on August 12.. (I wonder what happened.. berita-berita macam ni susah lak nak cari dalam news..).. yang kalau diikutkan hati nak je join tapi Rashad kata bahaya kot2 deme antor balik kampung lak nanti, teroyak la dia ;)

".. dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)." (Al-Furqaan/25: 20)

2 Comments:

Blogger ROIS said...

Sorry to know that u lost the case, tentu ada hikmah di sebaliknya, right?

Is just that sometimes the hikmah is not that easily seen with the naked eye but must be view through a pure heart...

August 14, 2006 5:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Semoga berjaya dalam Kes Rayuan kelak.
InsyaALLAH tanjah !

And We shall try you until We test those among you who strive their utmost and persevere in patience; and We shall try your reported (mettle).
(Muhammad / 47 : 31)

VpeaceV

August 14, 2006 11:12 PM  

Post a Comment

<< Home